GÜNCEL // 13 Mart 2021 Cumartesi 00:40 // Güncelleme: 13 Mart 2021 Cumartesi 00:40
İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, “Samsun'umuzu kırmızıdan maviye çevirmenin gayreti içinde olmalıyız” dedi.
Başkan Necattin Demirtaş, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Ali Oruç'u ziyaret etti. İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, yakın zamanda korona virüs hastalığına yakalanan yaşam mücadelesini kazanarak görevine dönen Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Ali Oruç'u makamında ziyaret etti. Başkan Demirtaş ve Oruç ziyaret esnasında, ülkenin sağlık sorunu haline gelen koronavirüse yönelik kentte gerçekleştirilen çalışmalar hakkında sohbet gerçekleştirdi.
İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, Şehrimiz ve sağlık sektörümüzün en iyi noktada olabilmesi için pandemi ile mücadelemize İlkadım Belediyesi olarak katkımızı dün olduğu gibi yarın da devam ettireceğiz. Sahada tüm ekiplerimiz vatandaşlarımızın kurallara uymaları konusunda uyarıda ve bilgilendirmelerde ve denetimlerde bulunuyor. İşletmelerimizin çalışmasının devamlılığını sağlamak için topyekun maske, mesafe ve hijyen başta olmak üzere pandemiyle mücadele kurallarına harfiyen uymayı kesintisiz sürdürmeliyiz. Hep beraber, Samsun'umuzu kırmızıdan maviye çevirmenin gayreti içinde olmalıyız” diye konuştu.