Samsun Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde gerçekleştirilen çalışma ile ‘Telafi de ben de varım programı’ kapsamında ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri için Kızılırmak Deltası Kuş Cenneti’nde ‘Doğa Yürüyüşü’ düzenlendi.
İlkokul, ortaokul ve lise öğrencileri için ‘Telafi de ben de varım programı’ kapsamında düzenlenen ‘Doğa Yürüyüşü’ programı ilgi gördü. Etkinliğe katılan 120 öğrenci, deltada belirlenen 3 istasyonda etkinlikler ve oyunlar oynayarak eğlenerek öğrendi.












