Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, kent merkezindeki yatırımların başladığını belirterek, “Şehrimizin her noktasındaki otopark sorununu mekanik otoparklarla çözüyoruz. Projelerini bitirdik, tek tek ihaleye çıkıyoruz. 100. Yıl Bulvarı ile ilgili de proje hazırladık. Orayı yeniden canlandırarak, ihya edeceğiz” dedi.
Samsun’da 2021 yılının proje yılı olduğunu ifade eden Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, ortaya koydukları yatırımları tek tek hayata geçirmeye başladıklarını söyledi. Saathane ve Subaşı meydanlarının yeni konseptleriyle tarihe ışık tutacağını, turizme canlılık getireceğini belirten Başkan Demir, bunların dışında Anakent İş Merkezi’ni bu yıl yıkacaklarını, Cumhuriyet Meydanı ile ilgili proje çalışmalarına da başladıklarını vurgulayan Başkan Demir, “Trafik sorunundan yeni sanayi alanlarının oluşturulmasına, yeşil alanların sayısının artmasına, altyapıdan üst yapıya kadar tüm yatırımlarımız titizlikle sürüyor” diye konuştu.













