Canik, tercih edilen ilçe
GÜNCEL // 7 Şubat 2021 Pazar 15:36 // Güncelleme: 7 Şubat 2021 Pazar 15:36
Canik, tercih edilen ilçe

Son nüfus sayımı sonuçlarına göre Canik İlçesinin nüfusu 100 bini aştı.

İlçe nüfusunun artması nedeniyle açıklamalarda bulunan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "2019 yılından itibaren yaptığımız hizmetlerle gelişim ile birlikte değişim gösteren ilçemiz artık her kesimden insanların tercih ettiği bir yaşam merkezi haline geldi." dedi

Devlet yatırımlarıyla birlikte, yerel yönetimler olarak yürüttükleri çalışmaların ve hayata geçirdikleri projelerin insanların dikkatini çektiğini ve Canik ilçesinin nüfusunun 100 binin üzerine çıktığını belirten başkan Sandıkçı, son nüfus sayımına göre Canik ilçesinin nüfusu 50.728 erkek ve 50.525 kadın olmak üzere toplam 101.253 kişi sayısına ulaştığını belirtti.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı ilçe nüfusunun yüz bini aşma sebeplerinin ilçede gerçekleşen yatırımlar olduğunu belirtti. Başkan Sandıkçı İlçenin doğal güzelliklerini ve kültürel yapısını koruyarak gelişmesi, büyümesi ve tercih edilen bir yaşam merkezi olması için var güçleriyle hizmet yapmak için çaba sarf ettiklerini belirtti.

Başkan Sandıkçı, "Görevi devraldığımız 2019 yılından bu yana insanlarımızın yaşam koşullarını artırmak ve insan odaklı hizmet anlayışımız ile yaptığımız çalışmalar sonucu ilçemiz planlı bir şekilde hızla gelişiyor ve büyüyor. Planlı bir şekilde büyüyor diyorum çünkü ilçemizin gelişmesi ve büyümesi için gelecek 100 yılını kapsayacak şekilde, günün ihtiyaçlarına uygun bir şehir planlaması yaparak çalışmalarımızı yürütüyoruz. Sadece bu günü düşünerek değil, gelecekte de insanlarımızın ihtiyaç duyacağı, sağlık ve eğitim alanlarını, spor ve sosyal donatı alanlarını oluşturarak ve bu alanlarda birçok projeyi hayata geçirerek ilçe insanımızın hizmetine sunuyoruz." diye konuştu