Bir sağlıkçıyı daha kaybettik
GÜNCEL // 6 Ocak 2021 Çarşamba 11:21 // Güncelleme: 6 Ocak 2021 Çarşamba 11:21
Bir sağlıkçıyı daha kaybettik
Koronavirüs sürecinde 4 sağlıkçısını kaybeden Samsun, beşinci ölümle yasa boğuldu. Bir süredir Kovit-19 tedavisi gören radyoloji teknikeri Özgül Yaşar yaşama gözlerini kapattı. 


Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi(OMÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi  Radyoloji Ünitesi'nde Tomografi Teknisyeni olarak görev yapan Özgül Yaşar, bir süre önce korona virüs kapmıştı.


Hastanede tedavi altına alınan Yaşar, virüse yenik düşerek hayatını kaybetti. Özgül Yaşar'ın ölümü, üniversiteyi, sağlık camiasını ve sevenlerini yasa boğdu.