1.5 Milyon TL yatırım planı
GÜNCEL // 23 Mart 2021 Salı 17:25 // Güncelleme: 23 Mart 2021 Salı 17:25
1.5 Milyon TL yatırım planı

Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, bugüne kadar altyapıya 456 milyon liralık yatırım yaptıklarını belirterek, “Önümüzdeki 3 yılda da ilçeler dahil şehrin tüm su temini ve kullanımına ilişkin problemlerini çözüme kavuşturmak için 1.5 milyar TL yatırım yapmayı planlıyoruz. Tek derdimiz; vatandaşımızın daha konforlu, kaliteli ve sağlıklı bir yaşam sürmesi” dedi.


Başkan Demir, “Kolektör hatları, arıtma tesisleri ve dere ıslahları yapıyoruz” diyerek şunları söyledi:
“Yaptığımız atık su arıtma tesisleri yatırımları ile tüm ilçelerinde arıtma tesisi olan Karadeniz'de tek, Türkiye’de ise beşinci kent biziz. Toplam 140 milyon liralık yatırım olan Kavak, Ladik, Vezirköprü, 19 Mayıs, Çarşamba ve Salıpazarı atık su arıtma tesisleri; uzaktan müdahale (Scada), tesise ait verileri depolama ve ekipmanların gerektiği zamanda devreye girip çıkmasını sağlayarak enerji tüketimini azaltan otomasyon gibi teknolojik sistemlere sahip. Atık su arıtma tesislerinden altyapıya, içme suyu depolarının inşasından bakım onarımına, üst yapıdan dere ıslah ve temizlik çalışmalarına, sağlıklı içme suyu temininden yağmur suyu hatları ve ızgaralarının temizliklerine kadar hizmet sahamız içerisinde yer alan her alanda vatandaşımızın yanındayız. Bizim Samsun'umuza olan hizmet sevdamız bitmeyecek. Göreve başladığımız günden bugüne altyapıya 456 milyon lira yatırım yaptık. Önümüzdeki 3 yılda da ilçeler dahil şehrin tüm su temini ve kullanımına ilişkin problemlerini çözüme kavuşturmak için 1.5 milyar TL yatırım yapmayı planlıyoruz. Samsun'un 17 ilçesinde dev bütçeli altyapı yatırımları inşa ediyoruz. Tek derdimiz; vatandaşlarımızın daha konforlu, kaliteli ve sağlıklı bir yaşam sürmesi."