Sorgunlu Tekvandocular Milli Takım Seçmelerine Çağrıldı
BÖLGE // 18 Ağustos 2015 Salı 00:00 // Güncelleme: 18 Ağustos 2015 Salı 00:00

Yozgat’ın Sorgun Belediyesi Tekvando takımından 4 sporcu milli takım seçmelerine çağrıldı.

Sorgunlu Tekvandocular Milli Takım Seçmelerine Çağrıldı
Tekvando Antrenörü Ahmet Turan Dinçer, Gençler Türkiye Tekvando Şampiyonasında bir gümüş ve bir bronz madalya ile döndüklerine belirterek “Bu zamana kadar sporcularımızın kazandığı başarıların tesadüf olmadığın bir kez daha gösterdik. Son yapılan Gençler Türkiye Tekvando Şampiyonasında bir gümüş ve bir bronz madalya ile döndük. Bu şampiyonanın ardından 4 sporcumuz milli takım seçmelerine çağrıldılar. Sporcularımızdan Ömer Faruk Akgül ve Zeynep Yeter Altan, Türkiye 7’incisi olan Samet Muhammed Duygulu ile kilosunda Türkiye şampiyonu olan tekvandocuya ilk 8 maçında yenilen Muhammed Kandemir statü gereği madalya alamasa da milli takım seçmelerine davet edildi” dedi.