Kestiği Ağacın Altında Kaldı
BÖLGE // 18 Ağustos 2016 Perşembe 00:00 // Güncelleme: 18 Ağustos 2016 Perşembe 00:00

Sinop’un Erfelek ilçesinde kestiği ağacın altında kalan şahıs ağır yaralandı.

Kestiği Ağacın Altında Kaldı
Erfelek’e bağlı Güven köyünde Mustafa Baş(53), kestiği kestane ağacının altında kaldı. Ormanda çalışma yaptığı sırada kestiği ağacın üstüne devrilmesi sonucunda ağır yaralanan Mustafa Baş, kaldırıldığı Sinop Atatürk Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.