EKONOMİ // 19 Mart 2018 Pazartesi 22:55 // Güncelleme: 19 Mart 2018 Pazartesi 22:55
Bakan Tüfenkci üretimi arttırmak için çiftçinin kullanacağı mazotun yüzde ellisini devletin karşılayacağını söyledi
Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci tarım ticaretinin en iyi şekilde değerlendirilmesi gerektiğine dikkat çekti. Bakan Tüfenkci, "Sizler öneri getireceksiniz, yol göstereceksiniz, hükümet olarak da biz sizin önünüzü açacağız. Her zaman üreticinin yanında olduk. Olmaya da devam ediyoruz. Bu sene başında başbakanımızın açıkladığı gibi mazotun yüzde 50`sini biz vereceğiz. Buradaki amacımız üretimi artırmak. Yeter mi? Yetmez. Dünyanın önemli, dünyanın gittiği yere yani lisanslı depolara biz gidiyoruz ve lisanslı depolara verdiğimiz desteklerle de özellikle tarım ticaretinin desteklenmesi noktasında önemli gayretler gösteriyoruz" dedi.