Virüsle savaşa devam

GÜNCEL

Samsun Valisi Doç.Dr. Zülkif Dağlı, korona virüs salgını tamamen bitene kadar tedbir ve denetimlerin aynı kararlılıkla sürdürüleceğini söyledi.


Koronavirüsün Samsun genelindeki seyri, alınan tedbirler, devam eden denetimler ve kuralların değerlendirildiği Kovid-19 Pandemi Toplantısı, Vali Zülkif Dağlı başkanlığında gerçekleştirildi. Vali Dağlı toplantıda salgın tamamen bitene kadar tedbir ve denetimlerin aynı kararlılıkla sürdürüleceğini kaydederek, "Vatandaşlarımızın belirlenen kurallara eksiksiz riayet etmesi, salgınla mücadelede büyük önem taşıyor. Bu mücadeleye büyük katkısı olan sokağa çıkma kısıtlamalarında gıda temini ve üretim olmak üzere çeşitli istisnalar istismar edilmeyecek. Yaklaşık bir yıldır sosyal hayatımızı etkisi altına alan virüse karşı verdiğimiz savaştan en kısa sürede başarıyla çıkacağımıza inanıyorum" dedi.