Oteller denetlendi
İlkadım İlçe Kaymakamlığı tarafından oluşturulan Denetleme Komisyonu, ilçedeki otel, ve konaklama yerlerini denetledi. İçişleri Bakanlığı’nın genelgesi sonrası yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında oluşturulan “Dinamik Denetim Modeli” sürecinde ilçede hizmet veren otellerde "Güvenli Turizm Sertifikası" denetimi yapıldı.
''Koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında içerisinde bulunduğumuz kontrollü sosyal hayat döneminde temel prensipler olan temizlik, maske ve mesafe kurallarının yanı sıra tüm iş kolları ve yaşam alanları için belirlenen tedbirlere, kurallara uyulması noktasında valilikler ve kaymakamların koordinasyonunda sürdürülen denetim faaliyetleri kapsamında İlkadım İlçe Kaymakamı İbrahim Keklik, İlkadım Belediyesi Başkan Yardımcısı Ramazan Bayraktar, İlçe Emniyet Müdürü Adil Aydemir, İlçe Sağlık Müdürü Hayri Ertan ve zabıta ekiplerinden oluşan denetleme komisyonu ilçede hizmet veren otellerde "Güvenli Turizm Sertifikası” denetimi yaptı. Yapılan denetimde İlçe Kaymakamı İbrahim Keklik, korona virüs tedbirleri başta olmak üzere, hijyen kurallarını gözden geçirip özellikle pandemi sürecinde daha titiz davranmaları hususunda otel işletmecilerine uyarılarda bulundu. Ekipler, hijyen ve HES kodu denetimi yaparak, kurallara uyulmasını konusunda otel işletmelerini uyardılar.